Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. További információ

Ahogyan bővülnek a vásárlási lehetőségek, úgy adunk ki egyre több pénzt

Ennyit költünk a divatra.
-----

A mai világban már szinte végeláthatatlan a lehetőségek száma, ha vásárlásról van szó. Ruhát már nem csak butikban, hanem akár hipermarketben vagy online is beszerezhetünk. Minél nagyobb a kínálat, annál nagyobb a kísértés. Nem véletlen hát, hogy a gomba módra szaporodó üzletek számával párhuzamosan kiadásaink is folyamatosan nőnek. Ez számokban annyit jelent, hogy míg 2012-ben 488 milliárd forintot költöttek a magyarok a ruhavásárlásra, addig ez az összeg 2017-ben már 821 milliárd forint volt. A legtöbbet ruhákra költöttük, ezt követték a lábbelik.

Még mindig a hagyományos a divat

Bár sokan azt állítják, hogy ők már csak internetről rendelnek ruhákat, ennek ellenére még mindig a hagyományos ruházati boltokban költöttük el a legtöbb pénzünket. A piacot nem meglepő módon az olyan nagy márkák, mint a H&M, C&A, Zara, Takko, Zara, Mango, Bershka, J.Press, Orsay, Amnesia uralják.

Pointer

Sorra zárnak be a magyar üzletek

Sajnos ebből a nagy költekezésből azonban a magyar vállalkozók és divattervezők nem sok mindent érzékelnek. Sőt, évről évre egyre többen zárják be üzletüket, az elmúlt 5 évben ötödére csökkent a hazai ruhaboltok száma. Persze akadnak kivételek, mint például a - tízmilliós nagyságrendű Nanushka, Bella Mode, Emporium, Kristóf, Roland. Ők sem ülhetnek azonban karba tett kézzel, hisz a verseny hatalmas a piacon. Aki nem naprakész az könnyen elbukhat-írja a blokkk.com.

❤️ Nélküled nem tudjuk megírni! Ajánld fel adód 1%-át a Nyugat.hu-nak
Adószámunk: 18889332-2-18 Nyugat Média és Világháló Egyesület
Segítség és letölthető nyilatkozat ide kattintva érhető el.
Köszönjük nektek! ❤️

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is facebook messengeren ide kattintva vagy emailben: jelentem@nyugat.hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Tovább erre az oldalra