Maszek szervizeshez irányít át a Telekom

Akkor minek van technikai segítség opció a sorszámos dobozban?
 
 

Maszek szervizeshez irányít át a Telekom

Akkor minek van technikai segítség opció a sorszámos dobozban?
 
 

Tetszünk, ugye? Akkor lájkolj minket!

 
 
 
 

Maszek szervizeshez irányít át a Telekom

Akkor minek van technikai segítség opció a sorszámos dobozban?

Az én drága telefonom (szó szerint értem, azóta fizetem és bánom minden hónapban, mióta képtelen voltam elfojtani magamban a csúcskategóriás készülék iránti vágyat), egyik reggel felmondta a szolgálatot. Nem volt hajlandó bekapcsolni, pedig kipróbáltam a három alap házi módszert: Kikapcs-bekapcs, aksi kiszed, illetve üvöltöttem vele egy sort, sőt meg is fenyegettem.

Na nem baj, van én nekem garanciám, meg van én nekem szolgáltatóm. Ezzel a kettővel felvértezve, szinte magabiztosan léptem be a szombathelyi telekom ajtaján. A sorszám kiadóban szerepel egy olyan opció, hogy technikai segítség. Itt már biztos voltam benne, hogy kábé 10 perc, a szervizes elhúzza kétszer a kezét a telóm előtt, mormol valami varázsigét és kiűzi az összes démont.

Hát nem. Miután szóltam neki, hogy a szokásos dolgokat már megpróbáltam, mondta, hogy ő nem szervizes (ezzel még semmi baj nincs, ha nem az, hát nem az), de felküldhetik Pestre és 14 nap múlva visszakapom.

Küldtetek már fel bármilyen eszközt szerviz céljából a fővárosba?

Én egyszer egy cd lejátszót és büszkén mondhatom, hogy a cserekészülék azóta is kiválóan működik. A másikról, így 10 év várakozás után, ideje volna lemondanom.

Nem állítom, hogy ez minden esetben így van, de majdnem mindenkinek van egy hasonló története arról, hogy hónapokig nem látta viszont az eszközét, majd visszaküldték hibásan, satöbbi, satöbbi. Egyébként ez bizonyított, az elmúlt három napban bedobtam csaliként a szerviz, Budapest és több hétnyi várakozás szavakat a barátaimnak. Mindenki, de tényleg mindenki tudott legalább egy sztorit. vagy vele történt, vagy egy haverral, de mindenkinek megvolt a nem túl hízelgő véleménye erről a javítási módról.

Épp ezért megeresztettem egy bensőséges mosolyt, hátha van másik megoldás a problémámra. A srác egyből értette, mire gondolok. Kihúzta a fiókot és odaadta az egyik szombathelyi maszek mobiltelefon szerviz névjegykártyáját azzal, hogy ha szeretném gyorsan megoldani, inkább hozzájuk menjek. Megköszöntem, elvittem oda a telómat és a gondom megoldódott. Szóval nagyon hálás vagyok a telekomos srácnak, de azért álljunk meg itt egy pillanatra és gondolkodjunk el.

Ez bizony kétirányú utca. Egyfelől borzasztó hálás vagyok a srácnak, hogy szólt erről a lehetőségről, elvégre sokkal többet segített ezzel, mintha hetekig Pesten állomásozna a telefonom, hogy aztán ki tudja, mi történjen vele. Azt is tudom, hogy bár nyilván ők is tisztában vannak az ilyen helyzetek abszurditásával, nem reklamálhat a feletteseinél, hiszen fél perc alatt találnak a helyére mást, aki csendben végzi a melót.

De vajon jól működik az a szolgáltató, aminek a munkatársai egy maszek szerviz névjegykártyáját tartják a fiókban és inkább ajánlják őket, mintsem a saját megoldásukat? Talán, mert az ő megoldásuk szar? Akkor nem lehetne javítani rajta? Mert ez így elmondhatatlanul gáz.

 

 
 

    Hozzászólások

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

     

    Hirdetés

     

    Hirdetés

     

    Hirdetés

     
     

    Hirdetés

    Hirdetés